اخبار

برای نخستین بار سیستم پاسخگویی الکترونیکی در امور مشترکین لواسان راه‌اندازی شد

برای نخستین بار سیستم پاسخگویی الکترونیکی در امور مشترکین لواسان راه‌اندازی شد
مدیرامور بهره‌برداری آبفای شهر لواسان از بهره‌برداری سیستم پاسخگویی صف الکترونیکی، برای نخستین بار در امور مشترکین این شرکت خبر داد.‌

برای نخستین بار

سیستم پاسخگویی الکترونیکی در امور مشترکین لواسان راه‌اندازی شد

مدیرامور بهره‌برداری آبفای شهر لواسان از بهره‌برداری سیستم پاسخگویی صف الکترونیکی، برای نخستین بار در  امور مشترکین این شرکت خبر داد.‌

به گزارش روابط عمومی آبفای شرق استان تهران به نقل از مهدی واعظی ، هدف از این امر را پاسخگویی صحیح و سریع به ارباب رجوع دانست و افزود: این  سیستم هم‌اکنون در  امور مشترکین آبفای لواسان  راه‌اندازی شده است.
وی اظهار داشت: از طریق نوبت‌دهی الکترونیکی، هر ارباب رجوع به محض ورود با دریافت نوبت به گیشه‌های مربوطه هدایت می‌شود و این در حالی است که ارائه خدمات در بخش‌های مختلف نظیر نصب انشعاب، قرائت کنتور توسط تمام‌ پرسنل مستقر در گیشه‌ها انجام می‌شود.
وی ادامه داد: بدنبال راه‌اندازی سیستم پاسخگویی صف  الکترونیکی علاوه بر کاهش زمان انتظار مراجعان، سرعت و نظم در پاسخگویی، تمامی کارکنان در راستای پاسخگو بودن در  مسائل مشترکین فعال هستند.
وی عدم وابستگی فرآیند پاسخگویی به فردی خاص و ‌کاهش استرس و تعارضات کاری را از جمله امتیازات مهم سیستم مذکور  عنوان کرد.

۱۴ دی ۱۳۹۳ ۰۹:۱۸
روابط عمومی |

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید